Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot

1. Yleiset ehdot

Nämä ehdot koskevat kaikkia yrityksen (Rytmirinne 3448905-1) ja asiakkaiden välisiä tilauksia ja toimituksia. Asiakkaan katsotaan hyväksyneen nämä ehdot sopiessaan tilauksesta. Rytmirinne pidättää oikeuden kaikkiin muutoksiin näissä ehdoissa.

2. Tilausvahvistus

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostitse tai muulla kirjallisella tavalla. Vahvistettu tilaus katsotaan osapuolia sitovaksi.

3. Hinnat ja maksuehdot

Kaikki hinnat ilmoitetaan tarjouksessa ja ne sisältävät voimassaolevan arvonlisäveron (ALV), ellei toisin ole mainittu. Lasku lähetetään asiakkaalle sähköpostitse tai muulla sovitulla tavalla, ja se on maksettava 14 päivän kuluessa laskun päiväyksestä, ellei toisin ole sovittu.
Mikäli laskua ei makseta eräpäivään mennessä, asiakkaalta veloitetaan viivästyskorko voimassa olevan korkolain mukaisesti. Lisäksi asiakkaalta voidaan periä perintäkustannukset. Pidämme aina oikeudet peruuttaa tilauksen mikäli hinnoittelussa ilmenee virhe.

4. Toimitusehdot

Toimitus tapahtuu sovitussa aikataulussa ja tavalla, joka määritellään tilausvahvistuksessa. Yritys ei ole vastuussa viivästyksistä, jotka johtuvat kolmansista osapuolista.

5. Omistusoikeuden siirtyminen

Omistusoikeus toimitettuihin tuotteisiin tai palveluihin siirtyy asiakkaalle vasta, kun palvelusta määritelty maksu on suoritettu täysimääräisesti. Keskeneräisten ja peruutettujen töiden osalta immateriaalioikeudet omistaa täysimääräisesti Rytmirinne. 

Mikäli sovitun tai tilatun palvelun toimitus keskeytyy, ei asiakkaalla ole oikeutta hyödyntää, jatkojalostaa, julkaista tai jakaa kolmansille osapuolille mitään Rytmirinteen käsittelemiä ääniraitoja, toimitettuja tuotantodemoja, äänitteitä tai muita vastaavia tuotoksia, ellei asiasta ole kirjallisesti sovittu muuta. 

Mikäli asiakas rikkoo tätä edellä mainittua sopimusehtoa, katsotaan että asiakas hyväksyy alkuperäisesti sovitun palvelun toimitetuksi kokonasuudessaan ilman huomautuksia ja tällöin palvelu on laskutuskelpoinen täysimääräisesti.

6. Reklamaatiot

Kaikki reklamaatiot tuotteista tai palveluista tulee tehdä kirjallisesti 7 päivän kuluessa toimituksesta. Yritykseni pyrkii käsittelemään reklamaatiot nopeasti ja tehokkaasti.

7. Henkilötietojen suoja

Rytmirinne suojaa asiakkaidensa henkilötiedot voimassa olevan lainsäädännön ja tietosuojakäytäntöjen mukaisesti. Asiakastiedot kerätään vain tilauksen käsittelyä, toimitusta ja asiakassuhteen ylläpitoa varten. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä löytyy tietosuojaselosteestamme (https://www.webnode.com/fi/tietosuojakaytanto).

8. Sopimuksen purkaminen ja peruutus

Rytmirinne pidättää oikeuden keskeyttää palvelun toimitus ja tarvittaessa purkaa tilaussopimus.

9. Asiakaskokemusten julkaisu

Rytmirinne haluaa kertoa avoimesti asiakaskokemuksista, siksi Rytmirinne pidättää oikeuden esittää toteutuneista palvelutoimituksista asiakkaan artistinimen, sitaatin ja kuvan, ellei muuta ole sovittu kirjallisesti ennen vahvistettua tilausta. Myös peruutettujen palvelutoimitusten osalta Rymirinne pidättää oikeuden julkaista asiakkaan artistinimen tai nimen ja peruutuksen syyn.

10. Sovellettava laki ja erimielisyydet

Näihin ehtoihin ja sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Mahdolliset erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvotteluteitse. Mikäli sovintoon ei päästä, riidat ratkaistaan Jyväskylän käräjäoikeudessa.